Post by prevammorvari on Feb 10, 2022 0:42:28 GMT -3
------------------------------------------
▶▶▶▶ Nebulous.io ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Nebulous.io IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod mer gull ▞▞▞
▞▞▞ Nebulous.io 2022 version ▞▞▞
Det er et bra spill jeg har mye moro, men jeg skulle ønske det ikke bare var dominans som var insta fusjon, jeg vil ha en spillmodus som bare er insta merge
Dette pleide å være en anmeldelse, men nå er det min utjevningsfremgang lol 3-21-21 Nivå: 507 4-22-21: 509 Jeg spiller knapt jeg ble veldig demotivert, men prøver dårlig å begynne å spille igjen 7/5/21 nivå 555 lol 7/7/21 570 xd 7/8/21 581 min id er 15983880 btw 7/9/21 590 (600 i morgen eller i overmorgen kanskje) 11/13/21 nivå 625 og jeg er også medeier av molag bal!
Det er et veldig morsomt spill å spille, men jeg skulle ønske kartet var litt større, men jammen. Det blå universet i spillet gjør det slik at du vokser større fortere, som er et konsept jeg virkelig liker, og det lilla universet som teleporterer deg og får deg til å smelte sammen igjen hvis du splitter, gjør spillet mye morsommere for ikke å nevne all kraften ups som du kan få som gjør spillet forskjellig fra alle andres som det 10/10 vil anbefale.
Nebulous.io Laga vqy
Nebulous.io Action abb
personalet gjør ingenting med teaming
JEG ELSKER DETTE SPILLET!!! Jeg har spilt dette spillet i omtrent 3 år, og spillet er fortsatt morsomt. Det er i utgangspunktet agar io, men bedre og det er massevis av skinn jeg har laget en btw. Det eneste problemet jeg har med dette spillet er at mange av serverne der jeg bor er det mange servere fylt med spanske folk. Jeg er ikke motstander, men jeg forstår ingenting. 5 stjerner. Doe
Dette spillet suger og jeg fortsetter å koble fra selv om pinget mitt er 46ms. Fiks spillet ditt
det virker ikke
Dette spillet ligner veldig på agar.io, men BEDRE! Det er power ups og mange andre ting. Dette spillet legger fortsatt til nye ting hver uke, også hvis du dør vil du ikke rase og si "DETTE SPILLET DUMT" eller bare avinstallere, men det 100 % du kan gjøre er å si "gg" og teaming er ok å gjøre så lek med venner og nyt.
Nebulous.io Action abb
FJERN DE JÆVELIGE VIDEOLEGGENE!!! DET KASTERR TIDEN VÅR PÅ KAMPANJER! Hvor mange ganger må man fortelle deg hva som er galt før du fikser det?
Veldig morsomt. Jeg har spilt i 2 år og spiller det fortsatt. Virkelig avhengighetsskapende.
En bedre agario med en haug med power-ups hver med sin egen bruk som du kan velge å spille med som virkelig gjør spillet mer kaotisk og morsomt, det er lettere for små spillere å komme opp i størrelse raskere ved å løpe inn i disse sirkeltingene som få deg god masse som virkelig hjelper opplevelsen av å være liten mye bedre. Men fortsatt en lagfest på samme måte som Agario, du kan ikke gjøre god solo i FFA. Du må betale/slipe for å skyte ut masse raskere, det er latterlig. Legg til en no team FFA. Morsomt spill noen ganger.
Et spill jeg ikke kan slutte å spille. Ikke bra, men ikke dårlig.
Agar.io rip off
Jeg elsker spillet, og du trenger ikke WIfi når du fikk enspilleren Du trenger WI-fi i flerspiller, men alle er på spansk. Så hva skjer med det ._.
Lite eller ingen tilsyn fra mods, konstant cross-teaming og juks. Det er et morsomt spill, det er godt laget og det er vanedannende og konkurransedyktig, men det kan bli irriterende når folk jukser og slipper unna med det 24/7.
Beste spillet noensinne! Flott alternativ til agar.io, dette har færre annonser som folk sier at det er for mange annonser som lyver. den har også spillmoduser, og den mørke bakgrunnen er flott! du kan også leke med ai, noe som er kjempebra! det eneste problemet jeg har er at jeg har forskjellige lagringer for offline og online. Jeg er nivå 38 på offline, men nivå 24 på online (disse nivåene er bare gjetninger) Jeg lurer på om dette er ment eller ikke.
Nebulous.io Akčné jvzn
Det er kjempebra, men vær så snill å senke prisen på kosmetikk som til egendefinerte farger
Dette spillet var helt fantastisk, men alle de nylig tillagte elementene gjør dette spillet verre og verre... FJERN ELEMENTER PLS
jeg vet ikke at det bare kaster dette spillet bedre, du tenker sikkert hvorfor spiller du det bra jeg prøvde å spille det for å se om det er bra, men som om det var søppel tross alt, så ja, vær så snill å gjøre spillet bedre... .......
Ikke spill dette spillet hvis du har problemer med sinne. Jeg forteller deg akkurat nå at du kan ødelegge nettbrettet/telefonen din, men det er fortsatt morsomt å spille
Det er avhengighetsskapende og veldig morsomt å spille. Har flere unike spillmoduser som gjør spillet ikke kjedelig. Vil anbefale å få spillet til å spille på fritiden.
Jeg trenger venstre og høyre kontroller
Kontrollene er buggy som alle, for mange annonser, ingen hjelpeskjerm for å lære deg hvordan du spiller denne søppelklonen, og smertefullt å se på brukergrensesnittet.
Utrolig avhengighetsskapende. Genialt i all sin enkelhet!
det er gøy når du kjeder deg, men noen ganger svikter det når jeg spiller og jeg dør uventet, jeg spiller bare når jeg kjeder meg, men jeg anbefaler ikke å kjøpe dette spillet
OMGBARE SPILL DETTE SPILLET DEIOM
ping er veldig dårlig, 80 mbps med 400ms ping
Han jobber alltid og lar ikke spillet komme inn i spillet går inn i 3 dager og deretter ikke lenger🤔🤔😡
Bloons TD Battles Strategie dvth
Jeg liker dette spillet, men det er som at flere som snakker spansk eller noe spiller dette, og jeg ser folk som snakker engelsk og folk er så irriterende at de ikke lar deg være i fred og noen ting koster for mye plasma og annonsene gjør mye for deg kan bygg hoppe gjennom dem og du svarer ikke engang til 3-stjerners og nedoversiktene bare 4-stjerners og opp det du ikke liker fikser de dårlige anmeldelsene bare gode, vennligst svar på disse anmeldelsene.
Jeg elsker virkelig dette spillet. Grafikken er fantastisk, kontrollene er enkle å bruke, spillmodusene er enkle, jeg elsker dette.
Ikke bedre en agario
Jeg elsker dette spillet, jeg tror det er bedre enn agar.io fordi det har flere utfordringer og morsomme ting
SPILL GUTT NORSK LIKER DETE
Moro det er litt som mitos.is, men mitos.is har chat og det samme som dette spillet, så ikke veldig bra, men det er fortsatt bra, så jeg gir det 4 stjerner
Dette spillet er så kult, hva er de andre spillene du har laget, det er fint og det er så mange mods, gi meg 100k plasma for profilene mine 🙂🙂🙂
Folk forventer ingen oppdatering, så vennligst ikke oppdater før neste år. Vi ønsker alle å nå veterinær 5, og for de som når veterinær 5, senk også én ID, fordi vi alle ønsker å ha gode minner hvis vi noen gang blir lei av dette spillet, så vær så snill, kan du oppdatere neste år. Jeg kan hjelpe spillet hvis du oppdaterer neste år.
Bra spill, eneste problemet er at det ikke er noen menneskelige spillere og spillet er offline
Nebulous.io অ্যাকশন xab
Nebulous.io Laga vqy
Det var første gang Facebook-påloggingsproblemet skjedde for meg siden 2 år mens du sa at det er løst!! dette spillet vil være dårlig dag for dag....
Elsker at spilloppdateringene kommer regelmessig så mye å gjøre.