(Android/iOS) Selera Nusantara : Chef Restaurant Cooking Games cheats oneindige edelstenen
Feb 10, 2022 0:12:33 GMT -3
Post by prevammorvari on Feb 10, 2022 0:12:33 GMT -3
------------------------------------------
▶▶▶▶ Selera Nusantara : Chef Restaurant Cooking Games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Selera Nusantara : Chef Restaurant Cooking Games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats oneindige edelstenen ▞▞▞
▞▞▞ Selera Nusantara : Chef Restaurant Cooking Games 2022 version ▞▞▞
Slechtste spel... Ik speel het snelst, maar ze geven me slechts 1 ster op 3
deze game was geweldig, maar voor het maken van indomie is het tempo erg traag, zelfs als ik het volledig koop
ik vind het geweldig, maar ik kan het spaarvarken niet openen, dus ik geef het slechts 3 sterren.
Selera Nusantara : Chef Restaurant Cooking Games アーケード vydo
Het is oké en hou ervan.
Geweldig👍👍👍👍👍
Geweldig spel, maar het spel was zo eenvoudig dat het me helemaal niet uitdaagde
Het is zeker een heel goed spel! Het verhaal is ook erg interessant! Zeker een aanrader!
aku suka banget game ini. ga banyak advertenties. asik. makanan ni woordspeling ada di Maleisië. ik ben Maleisische btw hehe. duimen omhoog!
Lorraine Morgan hou van dit spel
Selera Nusantara : Chef Restaurant Cooking Games アーケード vydo
Veel plezier en goed om te spelen
Selera Nusantara : Chef Restaurant Cooking Games આર્કેડ sbg
Saya pecinta kookspel dengan menu khas negara seperti ini dan idenya bagus banget bikin kookspel dengan masakan indonesië, apalagi dengan ada storynya. Cuman menurut saya level di tiap warung terlalu kebanyakan, di level 6 atau 7 selalu udah jadi cepet bosan, apalagi dengan tingkat kesulitan gamenya yg mudah banget dan challenge nya yg kurang bervariasi. Kalo antara verhaal dan uitdaging spel dikaitkan sepertinya akan tambah seru gamenya, seperti di game2 spel huis origineel verhaal.
Het spel laadt maar er is geen startknop of iets dergelijks. Ik krijg de introreeks en een titelscherm.
Ik hou van de game, ik kom gewoon niet verder dan seizoen 2 blijft maar zeggen: haal alle sterren uit het vorige hoofdstuk dat ik 3 keer heb gespeeld
Kan t niet in t Nederlands ik kan dat niet lezen
Leraren dag
Hj of BJ jij anna hajare ka 8
Zo'n geweldig idee om lokaal culinair in dit soort spel te brengen. Maar de verhaallijn zal veel beter zijn als Siska de bedrijfseigenaar/manager is die haar droom nastreeft om gigantische zaken te maken... Ik heb verschillende podia gespeeld en ontdekte dat het verhaal me doet denken aan "Sinetron Indonesia" in termen van verhaal en hun karakters.
Ik vond het geweldig om dit kookspel te spelen. Maar ik moest het verwijderen. Wachten op meer niveaus wordt behoorlijk oud. Bijna alle spellen die ik graag speel, hebben nooit het hele spel uit. En dit is er een van. En trouwens, ik doe ook niet aan Instagram. Facebook is wat ik heb. En de enige reden waarom ik dat heb, is vanwege mijn familie. Anders zou ik geen sociale media hebben. Alsjeblieft, maak het spel gewoon af. Bedankt.
Last Day on Earth: Survival Akcja cpk
geweldig spel..nog steeds op lele-niveau, maar tot nu toe zo goed ... hallo uit Maleisië!!
het zijn verbazingwekkende niveaus, geweldig eten en uitstekende snelheid
Bgus game ini. Mudah dan tidak memeningkn kepala atau berserabut semasa bermain. Download spel ini juga mengajar kita fokus akan sesuatu. Game ini hanya tekan hujung jari saja dan bukan jenis slepen sebab klau drag agak menyusahkn dn lmbt... Tksih dev😘 oye... Achtergrondmuziek woordspeling bagus. Terbaik bos!! Sterk aanbevolen 👍 hai semua... Dari Malaysia 🇲🇾 😊
Ik hou van koken.
Ik ben dol op dit spel selera nusantara in Indonesië
Ga online
Geweldig
Uitdagend, spannend en vermakelijk
bagus banget
Selera Nusantara : Chef Restaurant Cooking Games આર્કેડ sbg
Geweldig spel, mijn enige probleem is dat de voedselbereidingsstandaard zo is geplaatst dat ik soms meer dan eens moet tikken om het eten te bereiden, maar dan weer ben ik alleen in het eerste restaurant, dus misschien wordt het vanaf daar beter.
Mooi verhaal, leuke gameplay, een vleugje cultuur! Al met al een geweldig spel! Ervan houden!!
beste spel aller tijden
Los de bug op, ik gebruik altijd dubbele munt, maar na het bekijken van de advertenties kreeg ik de dubbele munt niet
🙁😕😬🙃😐😡😬🤔😠😑😬😑🤒🙂😡😥🙁😅😆😐
dit is een goed spel .... ik kom uit Maleisië ... nu ken ik lokaal eten in Indonesië, bedankt hiervoor
Ik vind dit spel leuk, maar wie weet het laatste einde van de tweede plaatsen, want ik wil een finale einde krijgen dan doei👍
Ik geniet echt van dit spel!
Sampe di warung saté udah ngk bisa main lgi
Mooi hoor
Goed bezig jongens. perfect.
Soms werken dubbele munten niet.
leuk spel . Ik houd er zo veel van. en de voedselfoto is erg mooi, het verhaal van het spel ook erg goed